perjantai 21. tammikuuta 2011

Weekend

Käytiin koulun kanssa Nakkilassa sataedun Graafiseen suunniteluun ja audiovisuaaliseen kouluun tutustuus, ja kaikki se sai mun inspiraatio jotenki jyllää pää sisällä, vaiks mä olen ehkä maailman epätaiteellisin ja -luovin henkilö.

Mut ihan jees ja kaikkii uusii ideoit nyt näistä kouluista tullut ja jonkin näköstä ideaa.. Vain siitä sitte kiinni että minne sitä pääsee opiskelemaan..

Huomenna Tampere, oivoivoi, näin jo etukäteen.
Tuskanhiki jo kun ajattelee mitä oon tekemässä.. Mut sitte ku palaan joskus viikonlopun jäljiltä takas kottiin niin kerron jännitinkö turhaan vai en..
Mutta oon oikeesti paniikissa, ei helvetti.. Koska teen jotain mitä en tuskin koskaan tee, tää on siis jotain tosi uberhyber outoa, koska todellakin ja edelleen ei sovi mun tyyliin tehä tälläsiä juttuja mihen nyt olen sitten itseni sovittanut..
Enkä siis kerro asiaa, ehkä sitte joskus ja jouluna, vaikka tämä asia on tuikitavallinen.. mutta joo.


Huomenna tähän aikaan tuolla ^

3 kommenttia:

  1. Kiva ja mielenkiintoinen blogi! Jäänkin seurailemaan tätä, kuvat voisi muuten olla vähäsen isompia =)

    Käy katsoo munkin blogi:
    http://zannippa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. sulla on ihanan väriset hiukset <3 ja kirjotat tosi kivasti

    VastaaPoista