keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Otsikointi ei nyt onnistu

Minäpä kerron asian.
Hiukseni ovat aivan helvetin huonossa kunnossa.
Eli siis joskus ku en ollut käynyt noin vuoteen parturissa tai muutenkaan leikkauttanut hiuksiani, menin ne leikkauttamaan ja siistimään.
Lähti yli 20 centtii ja olin helveti vihane koska mul oli sitä enne pitkät, luonnon vaaleet, ihanat ja paksut hiukset.
Tättärää, jäljelle jäi sellane kynitty kanan perse :-(
Noh tämän kerran jälkeen aloin vähä vieraksuu kampaamoita koska niist hiukist ei todellakaa ois tarvinnu leikat nii hirveitä kuin niistä sitte tuli..
Kului noin vuosi tästä niin mun tädin kaveri leikkas mun hiukset sit, huonot latvat pois..
Eli ei kauhee paljoo ottanu joku 5-10 centtiä..

No, nyt ollaan taas jälleen siinä tilassa että varmaan yli vuoteen en ole parturissa käynyt.
Ei helveetti, mulla on saatanasti kakshaarasii ja olen miettinyt jo tosi pitkää et vois mennä leikkaa nyt noi helvettiin..
Mut sit ku olen menos sille tädin kaveril hiusmalliks ni en oo raaskinu ennen sitä mennä leikkaa :-D

Nyt ku mulla on nää punaset hiukset ni joudun 1-2 kertaa kahdessa viikossa värjään hiuksia. (Koska punane haalistuu vitun nopeasti) Nii olen alkanu ny käyttää hiusnaamioo sitte, alkanu tääki fleda tuntuu vähä pehmeemmält ja terveemmält ku sais noi huonot latvat vaa pois nyt heti nopeasti pois!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti