tiistai 11. tammikuuta 2011

Päiväkirjakirjoituksia 1

Tässä pätkä mitä olin ns. päiväkirjaani rustaillut joku pari viikkoa sitten.. outoa. :-D
Koska nyt kun luen kyseistä kappaletta, en tunnista itseäni siitä ja on vaikea uskoa että olen ton kirjoittanut. Kuten siis kyseisessäkin tekstissä mainitsen näistä olotilojeni vaihteluista..

" Tuntuupa todella että olisin hukassa itseni kanssa. En tiedä mitä haluan elämässä, olen epäsosiaalinen ja tuntuu että vanhempana minusta tulee vain yhteiskunnan hylkiö. Surkea vanha paska. Koska en osaa rakentaa suhteita, elättelen liikaa toiveita ja elän harhakuvitelmassa.
Mutta toisena hetkenä olen onneni kukkuloilla, elämäni on mahtavaa ja kaikki menee todella hyvin. Mutta nyt herää kysymys; Onko tämä sitä omaa harhakuvitelmaani? Kuvittelenko liikoja? Näiden asioiden suhteen olen hukassa kuin persereikä. "

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti