torstai 20. tammikuuta 2011

Torstai toiveita täynnä (?)

Mietein juuri äsken että vois kehittää nyt tätä blogia, vähän järkevämpiä kirjoituksia/kuvia yms. Päällimmäiset fiilikset itselläni on omasta blogistani se että, vitusti turhaa löpinää siitä mitä olen tehny ym, vois kirjoittaa enemmän jotain asiaa ja kuvii/musiikkii enempi niin mielenkiinto säilyy.

Noh, tässä juuri kuuntelen kappaletta joka soi Nrj:llä koko ajan, joten monet ovat varmasti kuulleet kyseisen kappaleen. Erittäin kauniit lyriikat ja tämän naisartistin ääni on jotenkin rauhallinen, kaunis ja ihana. Vaikka en siis muuten mitenkään fanita tms, mutta tämä biisi.. kaunis!

(Kone liian sökö että saisin videon joten pistänpä sanat :-D)

Sinä olet minä, enemmän kuin kukaan
kun sä lähdet maailmasta
tulen silloin mukaan.

Portin eessä kaksi, paratiisiin anoo
"Käykää sisään kärsiväiset"
vahti meille sanoo.

Sinutta on tyhjyys
sinutta oon vaan
lintu siivetön tai kala kuivan maan
sinä olet minä.

Jos on portti kiinni
helvetti saa riittää
sä kun olet rinnallani
voin vain nauraa ja kiittää.

Sinutta on tyhjyys...

Olet mulle autuus
ainutlaatuisin
vierelläsi kuljen minne menetkin
sinä olet minä


Tälläset kauniit biisit sopii hyvin yhteen ton ulkoilman kanssa, ku katton ulos ikkunast ni nään itte ainaki pelkkää valkosta silmän kantamattomiin, ja muutenki tosi rauhallist ja sellast kauniin yksinkertaista. Vaikka talvi ei muuten ole suosikkejani!



P.s Kahvi on helvetin hyvvää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti