tiistai 11. tammikuuta 2011

Uniakuvia

Ei vitsit, näin sitte tos viimeyönä tosi hurjan kamalaa unta!
Se oli ku joku painajainen elm streetillä uus versio!
Ennyt muista mitä siiinä alussa tapahtui..
mut jossain kohtaa aika lopusta muistan sellase ku olin jonkun kaverini kans ja sit siin oli 2 jtn jätkää meijän kans.
Ja olin ilmeisesti ihastunu siihe toisee ja mun kaveri toiseen..
ja sit lähin se pojan kans jonnekki syrjempää ja yhtäkkii jostai hyökkäs kaks kiinalaist sumopainijoiden näkösii tappajasotilait. (??!)
Sit se heitti jonku veitse se "mun jätkä" selkää ja yritin ol sillai mahdollisimma neutraali ja sit ne viilsi mun ranteesee hakaristin. :((
Ja sitten heräsin.. Tai en ainakaa muista enempiä. Iha hirvee uni kokonaisuudessaa :( Vaiks ehkä tälläi jälkeepäi kerrottun kuulostaa huvittavalt mut iha kamala :(



Joooo ja aika karmistuttava kuva enkä kyl mötleyt kuuntelee ees (jos siis erotatte edes mikä paita mul päällä :D) mut noi housut o jeeesss, itte väsänny neki ;)


Ja ulkon sataaa lunta :-D


Too much.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti