maanantai 21. helmikuuta 2011

They say i am a dreamer

Oon lupautunut meneen hiusmalliks mun tädin kaverille ku sillä on joku koulun tärkeimpii projektijuttui meneillään ja se tarvi punapäätä ja se meinaa ny tehä must sitte Marianne karkin.. iha kirkkaapunaset hiukset värjätään ja valkosta raitaa. Huomenna se harjottelee mulle sen kampauksen ni sit nähdää et millane tulee. Sit perjantaina hiusten leikkuu + väri ja sunnuntain olisin menossa sen koulul mis se sit tekee sen kampauksen ja sit sin tulee ammattikuvaaja ottaa jottai pictureesii.. hianoo.

Oon ollu perjantaist asti kuumees mut oon vaa jotenki sivuttanu sen ja painanu menemään koko viikolopun.
Ostin yhden ihanan takin myös.. Pistän kuvan joskus ku kerkene ottaan siitä kuvaa :)


 Ja nyt mul on sellane outo fiilis. Jotenki se sama fiilis huokuu täst kuvast.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti