keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Dreams unwind, love is a state of mind

Olen nyt tajunnut että olen aika vähän kertonut mitään konkreettista tietoa itsestäni, joten tässä nyt hieman! ;)


1. Olen yhdeksännellä luokalla
- Yhteishaku aukeaa pian ja olen aika iso kysymysmerkki edelleen....

2. Mun parhaimmat ystävät on Jenni ja Safir.
- Oon molemmat tuntenu iha pienest asti!

3. Asun isäni luona.
- Muutin tänne 2 vuotta sitten. Kanssaelijät ovat isän nainen ja hänen 3 poikaansa + saksanpaimenkoira Fiona.

4. Mulla on 2 siskoa.
- Emma, pian 19.v. Asuu eripaikkakunnalla avomiehensä kanssa. Roosa, pian 13.v. Asuu äitin ja hänen miehensä kanssa toisel puolel kaupunkii.


5. Tämänhetkiset lempibändit :
 - Coldplay, Witchcraft, Rainbow, Fleetwood Mac

sairas ja ihana

6. Olen aika epäsosiaalinen ja epävarma.
- Mun on vaikea luoda uusia suhteita, ainakaan mitään syvällistä/kestävää.

7. Mulla on tatuointi lapaluussa.
- Kettu. Väritön. Kerran se kirpas, 100€.

8. Olen ikuinen romantikko!
- Ja aivan älysuperihanaa on kun nuori tyttö ja vanhempi mies rakastuu. Mun sydän sulaa ajatuksestakin. Tyyliin 17.v ja 28.v.

9. Parhaimpia leffoja:
Pride and Prejudice
The New World
A Beautiful Mind
Blood Diamond
Stephen King's It
Unbreakable
The Last Exorcism
Hannibal Rising
The Butterfly Effect
Fracture

10. Olen heikkona miehiin joilla on:
- Parta,
ihana hymy/hymykuopat,
voimakkaan näköset käsivarret,
charmikas olemus..

11. Lemppari miesnäyttelijät (helvetin hyvännäkösii) :

 Bruce Willis

Colin Farrell

4 kommenttia: