sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Sunday nothing

Tampereelta kotiuduttu.. Huhhuh, olipa taas reissu! Noo, kuva matskuu sitte kun sisko niitä mulle lähettelee. Eli ny ei oo mitään sanottavaa. Oon syöny koko viikolopun vaan mäkki/hese safkaa. Hyi helvetti mua. Ällöttäwää. Hei jes, meen huomenna vasta 10 kouluun. <3 Mullon myös järkyttäwä fluhnssa päällä, räkäpapereita joka paikka täynnä. Mut mun täytyy varmaan joskus tässä ryhdistäytyä. Eilen päätin etten enää polta mutta joo enhän mä ny täst yks kaks osaa lopettaa ja tahto ei riitä mut kun kattoo mitä meitsi sin astmapiippuu puhals ni ei kauhee hyvii lukemii. Neljäsataa seitsämästäsadasta. (400/700)

 Pikkusiskoseni ja Poju.           

 Pihasta pikku lumimaisema.

 Sain äipältä verhot tollaisella kuviolla, ihanat.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti