perjantai 24. helmikuuta 2012

Olen voimaton voimissani

Pieni vitutuksen poikainen varmasti hiipinee jokaisen mieleen ajan saatossa. JA NYT VITUTTAA! Hahaha, nauran jo valmiiksi tätä kirjoitustani... Elikkä siis kello on neljä yöllä ja kärsin insomniasta. Ah. Ja lähinnä ihmiset inspiroivat minut tähän kirjoitusvimmaan vitutuksestani.

1. Kyllä, rakastan kauniita raudan peittämiä kasvojasi.
- Ei, nyt en tarkoita yhtä, kahta tai peräti kolmatta pikku lävistystä, vaan about 5-10 lävistyksestä, kaikki ahdettuna siihen suun ympärille tai muuhun kasvojen ympäristöön. KUINKA VITUN KAUNISTA NIIN, KUINKA! Okei joo joo, en nyt vihaa lävistyksiä, vaiks liikaa on vitun törkeen näköstä, mut pongasin just netistä vaan ruman muijal jolla oli huulissa, poskissa, nenässä vitusti lävistyskiä hyi vittu.:-)

2. Kyllä haluan kuulla mielipiteesi joka vitun sekunti, mistäs tiesit?!
- Ah... Kyllä haluan kuulla kuinka mielestäsi minulle ei sovi tämä vaate, koska minulla pursuu siitä makkarat pihalle, tai minulla ei ole hillittömiä kurveja ja muotoja, enkä ole treenannut itseäni viimeistä piirua myöten, kuten myöskään minun ei kannata tehdä sitä tai tätä koska se ei sopisi minulle ja minun tyyliini, SINUN VITUN MIELESTÄSI. Kiitos kun kerroit ilman että edes minun tarvitsi kysyä mielipidettäsi, JOLLA ON MINULLE HELVETIN SUURI MERKITYS! Kyllä, KYLLÄ. MUITA VIRHEITÄ HAVAITTAVISSA ULKONÄÖSSÄNI?!?!??!?!?!??! Tiedän, en ole lähelläkään täydellisyyttä, en LÄHELLÄKÄÄN! Mutta sinä haluat olla varma, että minä olen varma siitä että olen vitun ruma? OI KYLLÄ! 110% varmistus. Kiitos sinulle, en kuvittelekkaan enää olevani edes "ihan ok". NIIIN! Sinuahan minä kuuntelen ja uskon täällä, oi sinä itse pyhä jumalatar.

3. Kun pidän hauskaa, haluan sinun arvostelevan minua!
- Kun minulla on hauskaa ja iloitsen tanssin taikka laulun merkeissä, haluan sinun tulevan kertomaan minulle JOS EN OSAA TANSSIA TAI JOS EN LAULA NUOTILLEEN! Haluan, että kerrot minulle kuinka huono olen PITÄMÄÄN HAUSKAA KUN EN VITTU EDES OSAA LAULAA! Voisitko sitten  ystävällisesti kertoa pakkaanko kaikki tunteet sisälle vai mistä reijästä ne ulos tulee?!??!


Hohoh, joo ei mulla muuta.. Tossa päälimmäiset fiilarit.. vaikka vituttaa edelleen, mutta kai  maaten meno ja ehkä unen tulo helpottais.. hahahaaaaa, naurakaa ihmiset naurakaa, ja voi vittu että vituttaa.

PS. Haluan vielä sanoa, että joo suoraan saa puhua mutta ketä vittu kiinnostaa toisten mielipiteet. Ja jos vaikka nyt sattuisi kiinnostamaan kai sitä mielipidettä voi kysyä ennenkuin niitä laukoo vaan menemään.
Rehellinen täytyy silti olla...Mutta ääääääääärh, vaikka olisikin jotakin mieltä asiasta, siis kuten toisen ulkonäkö sekoista, voisiko joskus vain pitää ne hiljaa sisällään, eikä tarvitsisi "mollata" toista mielipiteillään. Jos se ei edes ole kannustava, tai  TOSIASIA. Mielipiteellä ja tosiasialla (eli realistisella ajattelutavalla) on ero. Nih!

4 kommenttia:

  1. Tuo on perseestä, että jotkut rupeaa arvostelemaan ulkonäköä, vaatevalintoja, tai mitä vain toisille päin naamaa. Hienotunteisuus olisi ihan hieno juttu. Mä oon sitä mieltä, että ei kukaan rupea toiselle tuollaista selittämään, ellei kyde jotain katkeruutta tai kateutta mielessä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, varsinki jos ne on vaa omai mielipiteitä... Se olis eri juttu jos nyt oikeesti olis iha törkeen näköne ja olis nii tyhmä vaan ettei ite tajuis, mut mut juu.. Ärsyttää :-DDD

      Poista
  2. Ah lävistyksis on kyl just se juttu, et joku raja jossain menee ja liika tosiaa on liikaa ja rumaa! Niinko tolla tytöllä tuossa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep... vihaan muutenki lävityksiä ku ne on vitu rumia ihmisillä.. tai no toisille sopii. Mut silti en ymmär et joku kaunis menee ja ottaa jonku reijä naamas ni huhhuh.. jos o valmiiks ruma ni miksä siinä, arvet kaunistaa...Mut liika on tosiaa liikaa.. viel ku ne kaikki täytyy sulloo siihe 10 cm säteelle.. :D

      Poista