keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Tyly pahka pihamaallesi asettuu

Olen kipeä. Kuinka kauan? Sitä ei tiedä. Ihanaa, sanon minä. Vihaan tätä ikuisuuden kestävää räkätautia, sun muita vaivoja. Kerrottakoon vielä se että oon ihan Tylypahkan lumoissa. Katoin joku viikonloppu kaikki Harry Potterit putkeen ja sen jälkee alkoi kirjojen luku! No nyt oon Liekehtivän pikarin loppupäässä. Tänään olen viettänyt koko päivän nenä kiinni kirjassa. Oon lukenu opukset ennenkin mutta kauan sitten, ja rakastaisin mennä ittekkin Tylypahkaan velhoilemaan.

Mentiin silloin sunnuntaina Motörheadin keikalle Helsinkiin junalla, niin tuntui että olisin Tylypahkaan vievässä pikajunassa. Hahhaha, oo vähä sekopäää, mut sillai ne kirjat alkaa vaikuttaa ku uppoo tarpeeks syvälle!






Motörhead oli muuten loistava ja paras ja ihan sikki ja meitsi aamul 6 aikaa himas, iha zippi.

20 kommenttia:

  1. tän blogin tausta on hirmukiva! :) ja sun hiukset on ihanat!

    http://saanni.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. mulla oli nuorempan sama innostus ;) uusimman kirjain luin vasta muutama kuukausi sit, oli hyvä!

    VastaaPoista
  3. Moi
    Pikaista paranemista.
    Hyvää joulua, elä ihmisiksi,huomennakin aurinko nousee vaikka sitä emme näe.

    VastaaPoista
  4. Koboltti 1:selle kiitokset ! ;)

    VastaaPoista
  5. Kiva blogi.niin ulkoasulta kuin sisällöltä. ja sun hiukset<3 ;)

    VastaaPoista
  6. kivanolone blogi! sul on ihanat hiukset ja muutenkin nätti:) banneri myös tosi kiva

    VastaaPoista
  7. Harry Potterit on kyl ihan bestest, oon vieläki katkera siitä, etten saanu Tylypahkan kirjettä ku täytin 11. >:C Tulee melkee kerran vuodes kyl luettuu noi kaikki kirjat. :D

    http://sbeatbox.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Voi vitsi sul on ihanat hiukset!
    ja tosi kivan olonen blogi muutenki (:

    http://mirmuu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. tykkään blogin taustasta kovasti ja bannerikin on kiva:)

    VastaaPoista
  10. oon tainnu ennenki kattoa tän mut kiva blogi sulla ja hyvää joulua!

    VastaaPoista
  11. ihanat hiukset sulla :o ja hyvää joulua !

    VastaaPoista
  12. Hyvää joulua ja pikaista paranemista teillekkin (:

    VastaaPoista
  13. Ihana blogi ja kirjotuksessakin on sisältöä (jaksaa lukea) ; )

    www.getnailedlove.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. Voiii munkin pitäs lukee potterit taas, viime kerrasta on liian pitkä aika :( Noi talvikuvat on kauniita oispa tääläkin noin paljo lunta!

    VastaaPoista
  15. elppu: Hah jeees, eipä ole enäään +5 taitaa olla tai jottaki :D

    VastaaPoista
  16. toi hiusten väri käy sulle ! ja kivasti muokattuja kuvia :--)

    http://piecesofmylife-sanni.blogspot.com/

    VastaaPoista