lauantai 17. joulukuuta 2011

Everything louder than everything else

Taas on odoteltu sitten 2 vuotta lempibändini paluuta back to Finland ja huomenna se odotus palkitaan Helsingin Kaapelitehtaalla kun lavalle astuu Motörhead!

Oon odottanu tätä niiiiin vitusti mut nyt en edes havaitse tätä jännitystä joka on vieä lukkiutuneena pääkopassani ja laukeaa varmasti huomenna helsingin junassa. Tähän aikaan huomenna toivon istuvani onnellisena junassa siis! Aika puuduttavaa lähteä kello 14 kotoa ja olla perillä Helsingissä vasta illalla kello 18. 
Maanantainakin alkaisi taas iki-ihana koulu! Oi että, oon kaivannu koulua ja mein luokkaa. :)



Mutta joo aloin kuuntelemaan motörheadia vähän ennen kuin olin seitsämännellä luokalla, äitini johdosta. Olin sen kanssa menossa jonnekin autolla ja se laitto cd:n soimaan ja oli vieras bändi minulle mutta kuulosta helvetin hyvältä. Noh siitä sitten alkoi mun ja lempibändini yhteinen taival. Olin silloin juuri tutustunut Dio:n musiikkiin kuten bändiin Rainbow, joka on ehdottomia suosikkejani. Myös W.A.S.P. ja Metallica yms olivat tulleet kuvioihin ja kuuntelin ylä-asteella paljolti kaikkea kasariheviä sun muuta. Nykyisin Motörheadin ja Rainbowin lisäksi suosikkeihini kuuluu AC/DC.
AC/DC:n näin sen viime suomenkeikalla joka on keikkakokemuksistani paras ylivoimaisesti vaikka rakastan kaikkia keikkoja joilla olen ollut ja sitä hulluutta jota ne ovat tuoneet mukanaan.
Ah kuinka voikaan rakastaa musiikkia!

7 kommenttia:

  1. tulin demistä kommentoimaan :D

    en tykkää sun bannerista, kun siinä on toi ruma tausta ja muutenkin sun blogin ulkoasu on aika sekava.... kuvat on liian pieniä, sori oon tänään ilkeellä päällä, mut muhun ei tälläset blogit iske.

    http://kaisisblog.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Oot ihan mielettömän kaunis! Rakastuin hiuksiis ja tyyliis :--) + persoonallinen ulkoasu blogilla, tykkään. Voisin jäädä seurailee!

    Oma blogini;
    http://peace-love-and-lifestyle.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Oot kivan ja erikoisen näkönen! Kiva kun sulla on itsestäs noin paljon kuvia mutta voisit vaikka kuvailla muutakin,niinkuin jotain päivän tapahtumia tai mitä teet ja missä oot :D jne

    VastaaPoista
  4. voi että oon kateellinen ku pääsit sinne keikalle! oisin itekkin halunnu mennä, mut ei ollu rahaa.. oisit voinu tehä siit keikasta postauksen..!
    -N

    http://suvijanoora.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Noora: Joo no en ottanu yhtää kuvaaa joten paha tehdä sen erikoisempaa, oisin toki voinu selittäää mut how boring is that.. :D

    VastaaPoista
  6. aaaaaaaa.. sulla on ihanat hiukset<3 liityin lukijaks =))

    VastaaPoista
  7. Chocolate_Love: Aaaw kiiitti! =)

    VastaaPoista