keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Sulle soppaa ja mulle soppaa

Hellurei kaikki ihmiset, taas ollut pitkä tauko postailussa, jotenkin mua ei vaan ole yhtään inspiroinut. Mistä se johtuu? Ei tiedä, vaikka ulkonakin kevät ja kesä tulonpäällä.
Bussi on vaihtunut jo pyörään tällä viikolla ja on se ihanaa taas pyörällä kulkea kun on viimeksi syksyllä pyöräillyt.
Saan vähä liikuntaaki edes joskus!

No tällä viikolla olen saanut tosi huonoja ja myös hyviä kouluarvosanoja. Kiitettävää on tullut ja myös sitä vitosta.. Mistä en ole ollenkaan ylpeä, vaan hyvin pettynyt itseeni todellakin.
Olen myös tajunnut paljon kaikkia asioita ja jotkut asiat vain jaksaa askarruttaa mieltä.

Mutta arvatkaapa mikä on todella hellyyttävä näky? Meidän ärripurrikissa nukkuu mun sängyllä kun vauveli, ihme asennossa. Niin sulonen! <3
Taidan liittyä seuraan :)



No mee kissa joo mut tää kuva on jokseenkin harhaan johtava koska se on miljuuna kertaa sulosempi mut mun kameral nyt ei mitää loistokuvia tule otettua... :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti