lauantai 7. heinäkuuta 2012

Lammassaaren lapset





 Olin ottaas arskaa  Kallossa, eli kallioilla tuolla meren rannalla. Ajattelin saavani hyvän rusketuksen pintaan siellä.. no palasin takaisin kotiin maakrapuna. Olin täysin palanut. Menin unohtamaan nääs aurinkorasvan.
Näpsein myös parisen kuvaa  maisemista. Kyllä toi mun kamera näköjään aika hyvin zoomaailee!
Lisään enempi kuvaa kun kerkiän, nyt en saanu laitettua muutakuin tosta purjeveneestä.
Olin myös auringoslaskun aikaan kuvailemasas ja kuvista tuli tosi upeita. Lisään niitä kun vaan kerkiän joskus...
Tänään olisi luvassa Bayou Train, isäpuolen bändin keikka siis.. Meen sisko ja sen poikaystävän kans, että saas nähdä mitä tuleman pitää.



2 kommenttia:

  1. ihania kuvia ! :) Ois nii kiva päästä veneilee, mutta ssät ei oikee oo ollu hyviä... ehkä ne tässä loppu kesänä parantuis :D

    VastaaPoista
  2. Siis miks mä en voi asua meren/ TODELL suuren järven lähellä et voisin ottaa tollasia kuvia :-(

    http://www.justme-jj.blogspot.fi/

    VastaaPoista