tiistai 6. maaliskuuta 2012

No pill's gonna cure my ill

 Hola, amigos! Mun maha täynnä ruokaaa, käytiin salil ja heti perään pitsalla ;-) Läski kun oon..
Koulussa puuduttavaa.. Ja vähä muuallaki. Mulla ei taija olla muuta järkevää tekemistä nykysin ku koulussa käynti ja lenkil käynti, joka tänää kyl jää välistä mut huomena taas! Vittu ku o paska kunto. Kai se tästä, askel kerrallaan..
Kesä tulee pian jeejee..Huomaatte varmaan ettei mul oo mittää  puheenaihetta? Hah, joo en oikee tiedä mistä kertoisin, ei ole mitään kiinnostavaa oikiistaan.
Oon kyllästynyt mun hiuksiin, juurikasvua satakiloa ja ruman muotoset. Kuvat on kuukaude vanhoja niin on toi fleda jo muuttunut aika kivasti ku kaikki väri hävinny jne. Tai no itte asias ylemmässä kuvassa kyllä näkyy tuo juuri kasvu, en ymmärrä kui ei punane kauheesti tohon mun vaaleeseen tukkaan tartu, tulee vaa sellane läpikuultava. :/

 Mä oon vaa vähä kyllästyny kaikkeen, mutta en silti tiedä mihin. Puheenaiheisiin, olemiseen, tekemiseen. Kutsun tätä vaan "paskaksi", ja uneksin siitä että joskus teen jotain kivaa. Mutta mitä se kiva loppupeleissä on? Kännissä sekoulua pitkin poikin? No ei kyllä.. Mut emmä vaan keksi mitään kiehtovampaakaan. :D That's my problem.
Mut yks vitun asia tuli muuten mieleen. BUSSIT!. Kuka vittu keksi et Porissa kulkee paikasta toiseen bussit vaan kerran tunnissa. Voi vittu! :-D No joo, ohan tää pienipaikka, joojoo. Mut silti, vituttaa. Joudun herää kuudelta aamulla ja seittemältä lähteä kotoa, vaikka koulu alkaa 8.15. Sen takia että bussin reitti kestää 30 min ja se yks vitun bussi menee kerran tunnissa. Asun reitin alkupäässä, ja olen sitten puolituntia aikaisemmin koulussa. Hienoo istua siel sitte aikasin. Tulee ihan Koulunrakastaja-fiilis. Nii että miksei vähän uusemmi vois kans men bussei? Koulussa saa kuulla ku muut on heränny vasta puoli kaheksalta... Kun taas minä ennen kukon lauluu.

4 kommenttia:

  1. tuu joskus mun kanssa viettää iltaa, käydää kirpputoreilla, katellaa leffoja ja syödää nameja, laitetaan ruokaa ja jäät yökylään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heei hyvä idis vois kyl :-) Ja mullehan siis sopii almost koska vaan, mut viikoloppu ny varmaa sit täs kohtaa.. Et hmm no millon vaan melkein sopii mulle, ei mul muutakaa tekemistä ole :D

      Poista
  2. sulla on ihanat hiukset ::: )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Oot niin kaunis!

    ob-sessions.blogspot.com

    VastaaPoista