tiistai 25. lokakuuta 2011

Flying like bird on saturday morning


BLOGI-HILJAISELOA
En oo vaa viime aikoina viettänyt aikaa koneella niin paljon, kyllä mä silti muiden blogei olen nopsakkaasti käyny kurkkimas mut jotenki on inspiraatiot hukassa. Kirjoitan tänne nytkin vain koska i have nothing to do. Ei mul mitään tähdellistä asiaa ole.
Hygieniapassi koe läpäisty tossa viikko sitte koulussa. Oon aika loistava mielestäni, ko osaan kaiken vaikken lue kokeisii pätkän vertaa, voisin olla toki parempiki jos lukisin. Mut no koskaan en ole kokeisiin lukenu mut aina on tullu joku kasi, ysi tai seiska..
Paitsi nii no jos on joku aine mikä ei inspiroi (KEMIA, FYSIIKKA) niin en edes ota stressii kokeesta.. Enkä kyl yleensäkään ota, paitsi silloin kuin olen lukenut siihen kokeesee. Muistan kun luin ekaa kertaa fysiikan kokeeseen ysi luokalla ja stressasin niin vitusti että koe kusi sen takia ja sain kasin, vaikka tiesin ne kaikki asiat.... Mut koitan elää tällästä stress free life, joten olen joutunut luopumaan tosta pänttäämisestä ja koitan keskittyy tunneilla niin hyvin vain, mut oon kyl hyvä kuuntelee so no problems.
  Tehtiin pienet kasvonaamiot Planet Spa, Avonilta.

2 kommenttia:

  1. Kivan olonen blogi, isot kuvat on aina plussaa (:

    henniina96.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Henni: No mutta kiitos kiitos :))

    VastaaPoista