tiistai 23. elokuuta 2011

KOULU ON KIVAA



Äh taas mä oon koneella vaikka pitäs ol jo pehkuissa! Kävin tänään ihan inspiroituneena kirjastosta lainaamassa kolmisen kirjaa. Kirja listoista oli hirvee mutta enhän mä kerkee lukkee kuukaudessa kaikkee ni päätin noihin tyytyä.. Yks kirja kertoo tyttären ja isän rakkaus- ja seksisuhteesta. Se on omaelämäkertomuksellinen. Sitte pari muuta kertoo hyväksikäytöstä & insestistä. Kertomakirjallisuutta. Mutta siis todella kiinnostavat aiheet. Kirjoista varmaan tarkemmin kerron luettuani... :)


Huomenna aamulla päiväkotiin! Ihanaa.. Jo odotan intoa puhkuen! :----D
Oon tänää ja eilen nukahtanu heti ku oon pässy kotiin koulusta, taidan olla ylirasittunut! :D
No joo ny mä kyllä painon sänkyy lukee tota yhtä kirjaaa ja jos nyt edes 6 tuntia sais nukuttuu yössä ni hyvä tulis. P.S JA HUOEMN NÄÄN JENNI JOS SE MUISTAA SOITTAA KOULU JÄLKEE <3

3 kommenttia:

  1. oi sun hiukset on niin kivan väriset!! :)

    VastaaPoista
  2. Mikä ton insestikirjan nimi on? Alkoi ihan kiinnostamaan! :D Mutta hei, kiva postaus muutenkin!

    VastaaPoista
  3. Silja - No niii on, kiitos:)

    MONKEY - äää emmä musita enkä jaks men kattoo :DDD Kerron niist myöhemmi varmaa lissäää... mut jees kiitti.

    VastaaPoista