perjantai 3. kesäkuuta 2011

Let loose

Viimoisa koulupäivä. Mulla ei oo lainkaa sellasta fiilistä. Aina ennen oon ollu iha täpinöissä yms. Mutta nyt tuntuu siltä että ei haittais vaiks koulu jatkuiski :---D
Huomenna nährääns itte millane todistus tipahtaa peruskoulusta, mut monet numerot pitäis nousta. Ainakin kolme. :----D
Vähä oon ollu laiska opiskelija. Kaduttaa oikeen mutta mä en oo ihmine kuka pelkällä tahdon voimalla sais mittään aikaseks, ku jonku pitäs aina vähän patistaa. Ja vituttaa oikeen  ku koulussaki on ollu nii ärsyttävii opettajia jotka alentaa vaan oppimishalua. Opettajilla on suurikin vaikutus oppilaiden opiskeluun. Ainakin joidenkin ihmisten kohdalla on näin.
Ja jee oon iha fiilareis ku matikan kokeesta tuli kiitettävä, ehkä paras numero matikasta koskaan.En mä nyt ihan tyhmä varmasti olekkaan. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti