perjantai 20. toukokuuta 2011

All the people don't play cards, what I got

Mistä johtuu että olen taas kipeä?! Tämän vuoden puolella varmaa neljäs kerta ku oon enemmänkin sairas.. Huhhuh, täytyypi taas juosta sairalaan ja joka paikkaan. Kauhee stressi ja unettomuus vaivannut parin kolmen päivän aikana.
Ostin eilen kirkkaanpunasta hiusvärrii, ja tällä hetkellä vaikuttaa just pääs, saas nähä mimmoset tullee. :)
Oon jo kauan miettiny et ois jees jos olis omat luonnollisen väriset hiukset eli ihan blondit mut en mä näist punasistakaan halua luopuu koska mun mielest punaset hiukset on osa mua. :)

2 kommenttia:

  1. Ihana banneri ja muutenkin hauskasti nää kuvat postauksissa! Miten teet sen? :o

    VastaaPoista
  2. haaa kiitoskiitos vain :) Ihan tos picasalla muokkailen vaan, ku painaa yhest kohtaa mistä voi luoda monen erikuvan kollaasin ja sit voi asetel monta kuvaa siihe yhtee kuvaan.. et juu ei mikää erikoine juttu vaiks en kyl kunnol osaa selittää :-D

    VastaaPoista